петък, 8 януари 2016 г.

Лесна торта с кроасани "Черно и бяло" / Black and White Croissant cake


Ето и първата ми рецепта за тази година, която, ако трябва да съм честна, трябваше да е друга. Бях си направила план и всичко, имах си подготвени рецепти в чернови, но онзи ден вечерта като ми се прияде нещо сладко, ама не каквото и да е, а нещо конкретно. Някаква мекичка, дупеста тортичка, с много крем, но хем да има шоколадов вкус, но не прекалено, пък да има и друго кремче - ванилово,  за контраст. 


Веднага се сетих за тази торта, която имам записана на хвърчащ лист от ...и аз не знам от кога точно. Представих си пухкавата текстура на кремчето, охладено и свежо, директно от хладилника! Малко напомня на торта "Наполеон" с две големи предимства - първо, ако по-горе сте пропуснали, тук имаме и шоколад, който всеки знае, е най-добрият приятел на жените, и второ - тази торта е без печене. Приготвя се за има-няма 20 минути, или по-скоро няма чак толкова. :)
Идеалният десерт за такива стръвни вечери, когато така ти се хапва домашна торта, но пък нямаш нито много сили, нито време за готвене. Самата аз бях толкова очарована от тази вкусотия, че, както виждате, тя захвърли всичките ми други предложения в графа "изчакващи" и се намърда като първа публикация за годината.


Но както винаги искам бързо да ви предложа нова вкусотия, с която да си подсладим предстоящите почивни дни! Ооо, да! Почивни дни! По-сладки от всякога са тези дни, след първата работна седмица за годината! Но без повече въздишки, грабвайте и вие един хвърчащ лист и препишете необходимите продукти:



Необходими продукти:
6 бр. кроасани
2 бр. ванилов пудинг ( или повече, ако искате по-стабилен крем) 
15 с.л. захар
15 бр. обикновени бисквити
1 литър прясно мляко
250 г краве масло
100 г черен шоколад

Започнах като сложих захарта с 800 мл от млякото да се загреят на котлона. 


През това време смесих пакетчетата пудинг в купа с останалите 200 мл мляко. Използвах два обикновени ванилови пудинга.

                    

Когато млякото тръгне да завира, а захарта се е разтворила напълно, прибавям при непрекъснато бъркане пудинговата смес на тънка струйка. До няколко минути кремът се сгъстява, а ароматът и лъскавината му са неописуеми. 


Дърпам от котлона и прибавям маслото, докато кремът е още горещ и разбърквам. Аз винаги имам пакетче-две масло на стайна температура и препоръчвам да използвате такова и вие. Ще се интегрира в крема много по-бързо и ще запази температурата му.


Докато е още горещ кремът, го разделям на две части, като в една от тях слагам начупения шоколад и разбърквам, докато се интегрира и той и се получи лъскав, какаов крем. И така...с това може да се каже, че готвенето за тортата ни приключи (аз ви казах, че е много лесна)


Сглобяваме тортата като във форма с махащи се стени (аз използвах кръгла, с диаметър 25-26 см) поставям на дъното обикновените бисквити. Потопих ги за кратко в малко компот от праскови, но вие може да използвате и подсладено прясно мляко или друга течност, било то и просто вода.


Отгоре изсипах шоколадовия крем, изравних го с лъжицата и наредих кроасаните ето така:
(то и те бяха на промоция за няколко стотинки, така че ми излезе много икономично това торте :) )


Отгоре разпределих белия ванилов крем и готово! Оставих още топлата торта за малко на стайна температура, докато се охлади, покрита с кухненска хартия, а после я пъхнах и в хладилника. Кремът стяга много бързо и съм сигурна, че тортата беше годна за консумация не дълго след престоя и в хладилника...но аз заспах. 
Затова пък на сутринта имах още малко време да си поиграя с украсата, която е по-мързелива от личния треньор на Пеевски : няколко шарени бисквитки и настърган шоколад.


Без да искам се получи много свежа и идеално съчетаваща се цветово украса, а дори и бисквитките са с шоколадов пълнеж.


Може да решите да използвате и кроасани с друг вид пълнеж - но аз ви препоръчвам да са или ванилия, шоколад или пък тези с крем шампанско.
И още един съвет - не рендосвайте шоколада, когато е изваден директно от хладилника, а нека се отпусне малко на стайна температура - ще ви бъде по-лесно, а "къдриците" ще бъдат по-големи :)


Тортата се реже много лесно и макар от снимките (сега поне като гледам с други очи) да ми изглежда по-суха, повярвайте ми - не е така!





Двата крема направо прегръщат крехките пластове на кроасана и всяка хапка е удоволствие за сетивата!


Точно това ми се хапваше...а пък как върви с кафето!


Пожелавам ви един спокоен, усмихнат и много щастлив януари, приятели! 


Харесва ли ви публикацията  рецепта и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели!

135 коментара:

  1. Изглежда чудесно!
    А дали кроасаните могат да се сиропират с малко мляко, примерно? Че и на мен сякаш ми изглежда сухичка, а не си падаме по сухите торти :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Криси! Може да сиропираш кроасаните, щом искаш, но наистина мисля, че е заради самата текстура на кроасаните в разрез. Тук имаме толкова много крем, но някакси се усеща при самото хапване. Ако все пак решиш - напои ги с малко топло прясно мляко! Поздрави от сърце!

      Изтриване
    2. са6то така и бисквитите може да се напоят с мляко!!!

      Изтриване
    3. Бисквитите е написано, че се напояват :)

      Изтриване
  2. УНИКАЛНА РЕЦЕПТА!!!!ЩЕ Я НАПРАВЯ НЕПРЕМЕННО.БЛАГОДАРЯ!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Сиса! Ще се радвам да ти хареса!

      Изтриване
  3. Здравей, още утре смятам да пробвам тортата, но ме смущават 4-те броя пудинг за 1 литър мляко. Не идват ли в повече? Благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Ивана!:) Можете да намалите броя на пудингите, ако искате! Аз я направих както е по рецептата и съм впечатлена- харесва ми плътния и наситен крем,наистина е различен от досегашните, но ако искате нежен и млечен вкус, сложете по-малко. Поздрави! :)

      Изтриване
    2. Аз я направих с два броя пудинг на Йоткер, според указанията на опаковката (за 1 литър мляко) :)

      Изтриване
    3. Последно колко пудинга се слагат 2 или 4?

      Изтриване
    4. Здравей, непознат! Оригиналната рецепта иска четири броя пудинга, но тъй като за някои хора крема става твърде гъст, съм го оставила на вашата преценка. Може да сложите два или четири. Поздрави!

      Изтриване
  4. Привет Люси,като гледам тази прекрасна торта та ми се прияде и на мен.Ще отскоча до магазина и после се залавям за работа.След това ще кажа резултата.Успехи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Рони, ще чакам аз отзивите, тъй да знаеш !:) Прегръдка!

      Изтриване
  5. Вече е в хладилника... Ех, Люси само ми объркваш диетата! Благодаря за супер бързата и лесна рецепта! Неизчерпаема си!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за думите, Ани! Да ви е сладко и да си все така неуморна в кухнята! Поздрави от сърце!

      Изтриване
  6. Люсинка, вълшебнице!!!
    Прекрасна торта, както винаги скриваш шапки! Имам само един въпрос,който ме тормози още откакто правих тортата "Тофифи". Сглабянето на торти в такива разкопчаващи се форми за мен е проблем, защото крема винаги ми изтича. Опитах с домакинско опаковъчно фолио,после с хартия за печене, обаче винаги ми се разтича и резултата е близък до катастрофа... Ще съм благодарна да ми дадеш някакъв съвет или да споделиш някой БГ сайт от който мога да си купя ринг за торти..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Алекс, сигурна съм, че е много неприятно така с формичката. За "тофифито", изчака ли шоколадовия ганаш малко да стегне, преди да го излееш. Така по-трудно, ще изтича. И тук - кремът е много гътс, не мога да си представя да изтече. Но явно формичката не ти е много "у ред", както се казва :) Може да се опиташ наистина опаковаш дъното много стегнато с опаковъчно фолио и тиксо, но отвън! Рингът за торти също няма да реши този проблем, тъй като и там трябва да мислиш, как да процедираш с по-течните кремове ( аз си ползвам тиксо). Иначе моят си го взех от Метро. Вземи си от трите броя тавички, които са комплект от Кауфланд ( знам, че ги продават и на други места, но аз от там ги взех).
      Може също да слагаш хартия за печене на дъното на съда, но хартията да стига малко над пролуките, така че кремът да влиза в хартията, но пък не винаги е удобно да има хартия на дъното на тортата.
      Това се сещам за сега - ако има нещо друго, питай! Сърдечни поздрави!

      Изтриване
    2. Формичките ми са "пекани" дето се казва, но имам само 3(с еднаква широчина). Когато опека блатовете в тях и после ги извадя - те впоследствие се свиват и като взема да сипвам крем, сглобявайки тортата - той по закона на физиката - изтича... Номера с тиксото става, но може би ще ми трябват още формички(по големшки... Поздрави и на теб, благодаря! :*

      Изтриване
  7. Мария Захариева9 януари 2016 г. в 15:46

    Страхотно и подробно описание,фантастично изглежда........Поздравления....

    ОтговорИзтриване
  8. В момента я правя с някои изменения,утре ме питайте за резултата.

    ОтговорИзтриване
  9. Аз тъкмо я направих но от бързане забравих да сложа масло в крема 😕 надявам се да не е фатално и да стане хубава 😅☺😊

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, няма да бъде толкова богат като вкус - все пак маслото винаги вдига една нотка в десертите, но не мисля, че ще имате проблем :) Поздрави!

      Изтриване
  10. Ще я направя за рожденния ден на мъжа ми.Ако се получи добре ще споделя резултата.Благодаря за рецептите,които споделяте,правила съм много ваши торти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря и аз за доверието!:) Ще се радвам да ви хареса! Весели празник!

      Изтриване
  11. Честита нова година,Люси!Пожелавам ти да е сладка както и тази разкошна торта!Да имаш повече моменти на щастие и по-малко грижи!Убедена съм,че цяла година ще ни радваш окото с великолепни торти и рецепти!
    Открадвам ти парченце и поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Роси! Взимай, взимай...за теб винаги има! Прегръдки и усмихната седмица!

      Изтриване
  12. Бърза , лесна и ужасно вкусна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Зоя! Усмихната седмица и сърдечни поздрави!

      Изтриване
  13. Изглежда невероятно, със сигурност ще е вкусна...ама като си представя, наред с домашната част от тортата, колко боклуци има в съставките... Лично аз бих се спряла на други твои предложения:) Знам, че е въпрос на вкус и не е нужно да се натрапва нечие мнение, само отметвам.

    Ани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, Ани! :) Разбира се, че може да ползвате и домашно направени кроасани, за да сте сигурна в съставките. Рецептата ще бъде чудесна всякак. И все пак, ако не ви се занимава, в блога има наистина голям избор от десерти - старая се да има за всеки вкус! Усмихната седмица и сърдечни поздрави!:)

      Изтриване
  14. Люси, най-сърдечно благодаря за прекрасната рецепта! Попаднах на нея, като по поръчка в деня преди рождения ден на съпруга ми и запретнах ръкави и стъпка по стъпка я направих точно както сте я описали. Стана невероятна, облизахме си пръстите и обрах всички овации, които по право се падат на Вас. Още веднъж безкрайно благодаря и ще следя с интерес блога Ви! Прекрасен януари и на вас!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за споделените отзиви и така милия коментар, Елица! Много се радвам! Най-сърдечни поздрави от мен и с пожелание за много усмихната седмица!

      Изтриване
  15. Napravi mi vpechatlenie che v 1l.mlqko se raztvarqt 4br.pudinga, a po princip 1br e za 500ml.Moje bi e umishleno, nz, no az q prigotvih tochno po opisanieto v recetata tazi vecher, i utre shte vidim rezultata. Blagodarq za barzata i interesna recepta! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анелия, да, наистина тук има повечко пудинг, но мисля, че дава своето значение за обогатяване на крема, пък и седи доста гъст, което ни позволява да отрежем тези стабилни парчета. Все пак тортата е почти и изцяло от крем - само с едни бисквити на дъното и кроасани по средата. Надявам се да ви е харесала и по вашия начин!

      Изтриване
  16. Напоследък във ФБ отвсякъде ме заливат снимки на торта с кроасани, а то каква била работата:), трябваше да се сетя, че ти си подстрекателката:). Вълшебна е, Люсинка! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, Кате! Добре го каза :) и аз понякога се изненадвам от "модата" при тортите за сезона, но винаги се радвам, когато е нещо мое :) Благодаря ти от сърце! Прегръдка!

      Изтриване
  17. Аз я приготвих днес и стана чудесна. Мъжът ми подхвана едно парче, а още не беше стегнала добре.....не че имаше оплаквания :)Най-много ми харесва това, че става бързо и лесно. Аз не я правих във форма, на която се махат стените,а в обикновена тавичка. Благодаря Люси!

    Поздрави Вили

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Вили и благодаря за споделените отзиви! Да, тавичката не е от значение в случая, аз я пиша, тъй като често следват въпроси как съм я извадила от формата така ;) Радвам се, че ви е харесала! сърдечни поздрави и много усмивки от мен!

      Изтриване
  18. Твоите рецепти винаги са зашеметяващи! Да сте живи и здрави, все така с прекрасни идеи, с които да разнообразяваме менюто си и обогатяваме кулинарните умения!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце за милите думи! Най-сърдечни поздрави и от мен!

      Изтриване
  19. На мен кремът ми стана на "бучици"-не знам как е постигната тази гладкост тук :) иначе използвах същите нишестета.Но следващият път ще я направя с 2 крема и ще напоя с нещо кроасаните, защото на нас вкъщи ни е малко сухичка.Поздрави за рецептата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Боряна! За да не се получават бучките трябва много енергично да се бърка крема, за да се сгъстява равномерно. Разбира се, че може да напоите кроасаните - все пак има толкова много видове на пазара. Някои марки са по-сухи от други, но ти си намерила умно решение :) Най-сърдечни поздрави и благодаря, че писа!

      Изтриване
  20. Току що я направих,резултата като я разрежа!Благодаря за лесната рецепта,надявам се да е и вкусна!Поздрави Ани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Ще се радвам да ви хареса! Поздрави :)

      Изтриване
  21. Изглежда просто невероятно. Вече знам кака ще бъде тортата за рожденния ми ден! Много благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за думите! Усмихнат и щастлив януари!

      Изтриване
  22. Тортата стана много вкусна, но за съжаление кроасаните ми изплуваха отгоре. Има ли някаква тънкост при подреждането, която не е спомената? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Славена. Аз съм снимала как съм ги подредила и не мога да се сетя за тънкост. При мен не само заеха цялото пространство по тавичката, така че нямаше мърдане, така и леко залепнаха за долния крем. Може би кремовете са ти били по-редки, защото иначе са достатъчно тежки, и трудно биха изплували кроасаните. Не мога да бъда сигурна в това, обаче :) Поздрави!

      Изтриване
  23. Направих тортата точно по рецептата..., но кремът е много гъст и смятам,че 1л.прясно мляко е недостатъчно количество за 4 бр.крем пудинг

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Станимира!:) Предполагам, че има разлика в пудингите, тъй като една дама съобщи, че кремът й е станал по-рядък. За съжаление няма как да се даде гаранция за всички продукти на пазара, нито да мога да определя личните предпочитания за вкуса на всеки човек. някой харесват по-течен крем, някои - по-твърд. За мен, както и много други хора, които я приготвиха пропорциите бяха идеални. Ако искате, може да намалите броя на пудингите спрямо вашия вкус следващия път :) Винаги съм казвала - човек трябва да готви за себе си и своя вкус! Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  24. Люси, съжалявам, но при мен тази рецепта хич не се получи, а я изпълних точно! На вид изглежда като твоята, но на вкус хич не допадна на никой от семейството. Кремът става много гъст и стяга много бързо, поради тази причина изобщо не напоява кроасаните, а "замръзва" под и над тях!Вероятно е от значение факта, че на опаковката пише, че всеки пудинг се приготвя с 500мл. прясно мляко, а по рецепта правим 4 пудинга с 1л...Не знам, но резултата хич не ми хареса. Получи се нещо като сухи кроасани с гумен крем, но не и торта! Ани Канева

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно на същото мнение съм. Ползвах кремовете на Йоткер които са в рецептата. Никой не повтори и вече цяла седмица повече от половината торта седи в хладилника. Ще я хвърля. Много ми е гумена и безвкусна. Съжалявам, че трябва да го кажа. Иначе съм ти фенка и много ми допадат повечето ви рецепти, но тази определено отива в графа "не повтаряй".

      Изтриване
  25. Здравей, Ани! Няма как дадена торта да е по-вкуса на всеки :) Освен, че установих, че в някои случаи кремът е станал или много рядък, при други много гъст, на трети пък кроасаните са им сухи( но с толкова видове на пазара не мога да кажа марка), все пак очевидно това са са изключения, тъй като само за седмица стана най-популярната тортичка в блога. Това не е най-важното нещо, но все пак говори и за успеваемостта на самата рецепта. Това не означава, че си направила нещо неправилно, а само може би, че не по-вкуса ти. Някои читатели си я направиха с по-малък брой пудинги, или потапяха кроасаните в мляко - но аз винаги казвам, да се готви според собствения вкус. Ако тези идеи ти допадат, може би ще й дадеш още един шанс, ако ли не, надявам се да мога да ти предложа още много други вкусни предложения :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  26. razko6na e tortata pravq q za 2 ri put i q obojavat

    ОтговорИзтриване
  27. Ооо, задължително ще я повторя, Люси! Прочетох коментарите и твоите отговори и следващия път, ще я спретна с 2 пудинга и ще напоя кроасаните. Убедена съм, че в този вариант ще стане по семеен вкус! Поздрави и от мен! Ани Канева

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ани, надявам се да си я спретнеш вкусно за твоето семейство и да си я хапнете със здраве! Поздрави от сърце!

      Изтриване
  28. Moej li da spodelite kolko e golqma tavata za tortata v inches ? Blagodarq !

    ОтговорИзтриване
  29. Изглежда страхотно!Нямам търпение да я пробвам!Поздрави Люси невероятна си!

    ОтговорИзтриване
  30. Здравейте токущо я направих.Кремовете на
    право станаха божествени.Малко не се бях подготвила добре и като започнах да подреждам тортата,кремовете малко се постегнаха и тавичката ми се оказа по малка за 6 кроасана,но щом е нещо сладко,ще се изяде,както каза мъжът ми обирайки крема от приборите.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за оставения коментар! Много се радвам, че ви е харесала. Кремчетата наистина стягат бързо. радва се, че сте справили с предизвикателството и ви е харесала. Най-сърдечни поздрави!

      Изтриване
  31. Тортата изглежда страхотно! В момента имам само пудинги без варене на др. Йоткер. Дали би се получило добре и с такива?
    Ели

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, не бих могла да гарантирам за тези пудинги. Те са по-различни. Поздрави!

      Изтриване
  32. Здравейте,Люси!
    Каква марка шоколад използвахте за крема ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, ползвах шоколади с марката "Katy", има ги в Кауфланд за под левче.

      Изтриване
  33. Здравей Люси.Присъединявам се и аз към групата,направили тортата.И аз обаче си позволих малко вариации- крема направих по рецептата за домашен млечен крем за фунийки/незнам дали не съм го прочела тук...../,а основата е от смлени чаени бисквити и масло.Отгоре обаче стана малко неравна,предполагам че не съм разделила крема добре,и просто за отгоре е останало по-малко.Голямото ми притеснение обаче е когато отворя ринга в какъв вид ще излезе.Надявам се гостите ми утре да я харесат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Петя! Много експерименти дойдоха с тази торта, но аз винаги окуражавам хората да готвят според вкуса си! сигурна съм, че е станала чудесно! Поздрави и усмивки!

      Изтриване
  34. Момичета ,правете кремът както е описан на опаковката ,иначе няма да се получи .Аз направих някои промени - направих кремът със половината захар ,със другата половина разбих маслото на крем и ги смесих .Става по- пухкав крем ,но напръсках наредените кроасани със сок какъвто имах в хладилника .Същия този крем е много подходящ за сладки мъфини .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Анонимен! Радвам се, че тортата ви е харесала и сте я направили по вкуса си. Не съм съгласна само се думите, че няма да се получи иначе, защото много хора я приготвиха по зададения начин и я харесаха така - аз в това число. Важното е да се свобода за нагаждане на рецептата според вкуса, но със сигурност си става по зададените пропорции. Поздрави!

      Изтриване
  35. Чудесна торта се получи , Люси, благодаря! Ето я моята:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1733486826880296&id=1704323073130005

    ОтговорИзтриване
  36. Уникално вкусна и лесна торта, всички питаха за още. Продължавам със следващата ваша рецепта. Всичко направено досега от тук е много вкусно. Поздравления

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце за оставените отзиви! Надявам се винаги да са такива! Поздрави!

      Изтриване
  37. На мен крема не ми се получи за съжаление ,надявам се поне на вкус да е яка

    ОтговорИзтриване
  38. Здравейте Люси ( надявам се нямате против , че се обръщам така фамилиарно. Винаги чета рецептите ти не само заради вкусотиите, но и заради лекия хумор при представянето им. Аз реших да споделя една идея която пробвах и мога да те уверя, че се получи добре. Направих тортата с различни мини кроасани( шампанско и шоколад) уникално вкусно и интересно стана. Благодаря за идеята за торта и успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, ironfist. Да си призная и аз си мислех първоначално да я направя с мини кроасани и то шампанско, но половинката настоя за шоколад. Следващия път ще я направя и аз като теб :) Благодаря, че сподели отзивите тук! Поздрави!

      Изтриване
  39. Здравей, Люси!
    Искам да споделя резултатите от първия си опит с тази съблазнителна торта,предназначена за утрешния рожден ден на най-добрата ми приятелка.
    При мен тя е рожба на българо-полската дружба в американски условия.Поради отдалечеността на българския магазин реших да си напазарувам продуктите в полския , за да бъдат най-близки до европейския вкус...и тук започна "забавлението"!:D
    Като не знаеш полски, защо се забъркваш с тях?! Опаковките надписани на този така близък до нас език, отзад на картинките лепнати етикети на английски със съставките и ето ти беля. Когато започнах да разтварям пудингите със студеното мляко те подозрително се сгъстиха (кремчета БЕЗ варене и обикновен 2:2),полските кроасани били по-малки (добре,че бях купила и за сина,та си откраднах един) и освен това супер хигроскопични! Наложи се да работя като миксер,защото кремовете се сгъстяваха за секунди,а сега една съседка-полякиня каза,че били и със захар!!! В бързината съм оставила по-малко от жълтия крем та малко ми прозират кроасаните... Покрила съм всички бази,както казват в бейзбола, с грешки! :(
    Сега не знам утре да я нося ли или не на рождения ден?! Другия вариант е да купя готова!
    НИКОГА ВЕЧЕ В ПОЛСКИЯ МАГАЗИН!

    Между другото 10" са 25,4см.

    Все пак мисля да опитам пак след като ми мине малко ядът от неуспеха!
    На всички,справили се по-добре, БРАВО!
    Поздрави отдалеч!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, Албена! Така се получава понякога, когато човек експериментира, но пък няма как иначе да се учим. Сигурна съм, че няма как дори и готовите кремове с кроасани да са лоши на вкус, така че сладкото си е сладко - все е сладко :) Препоръчва ти обаче, следващия път да опиташ тортата с домашен крем ( ванилия, шоколад) , като си го приготвиш по традиционния начин - мляко, яйца, захар и брашно ( и шоколад в едната част). Като му добавиш повечко ванилия, масло, пак ще стегне и ще си бъде истински крем, вместо тези без варене, които имат много различна текстура и едва ли ще "намокрят" кроасаните. И един съвет - винаги прави изпитани рецепти за торти за рождени дни, а пък изпитвай рецептите върху домашните през събота и неделя - аз така правя :) Поздрави, много усмивки и стискам палци за следващия път!

      Изтриване
  40. Здравейте !Пробвах се и аз, с разликата ,че използвах кремчета на Йотис и кроасани с шоколадово-ванилов пълнеж - резултата беше чудесен ! Благодаря за идеята ! Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за оставените отзиви, Роси! Поздрави и усмихната седмица!

      Изтриване
  41. Понякога се случват странни съвпадения, които не мога да си обясня. Тръгнах да събирам продукти по шкафовете да стъкмя някаква тортичка, извадих тутки, нали така се казваха тези шарените бисквитки, пудинг на йоткер, после се сетих, че си бях купила кроасанчета "на промоция за стотинки" и реших да видя някаква рецепта за торта с кроасани. Точно това написах в гугъл, а ми излезе първа в списъка вашата рецепта, която намества абсолютно всичките продукти, от които си бях наумила да се отърва, чак ми идва да снимам масата си за доказателство, и друг път ми се е случвало, купувам си нещо, без да имам идея за какво ще го използвам, а после то изведнъж се намества перфектно в някакъв проект, както сега е модерно да се казва. Извинявам се за лиричното отклонение, но ми се стори странно и не се въздържах да споделя, благодаря за рецептата!P.S. все пак съвпадението на продукти, които бях планирала да вложа, не е на 100%, смятам да добавя в крема едно маскарпоне, което залежава в хладилника, и бисквитките за долния пласт са ми малко по-друг тип, така че може би беше малко прекалено това усещане за мистерия и за попадане в зоната на здрача, но както и да е, и на вас желая щастливи съвпадения, и то не само в кулинарията :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Анонимен! Радвам се да науча, че има и други като мен, които купуват неща на промоция и ги ползват по-късното от "шкафа" с провизии :) надявам се тортата да е станала чудесно, макар да не се съмнявам с тази добавка от маскарпоне ;) и тази проявила се "съдба" в наличните продукти! Поздрави и усмихната седмица!

      Изтриване
  42. Разкошна торта. Днес я направих за рождения ден на дъщеричката ми. Уникална е. Благодаря ти, Люси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря, Юлия! Да ти е жива и здрава! Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  43. Zdraveite!Iskam da piam ne e li malko 1ltar mlqko za 4 pudinga?Nali edin puding e za polovin litar mlqko ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Анонимен, Отговорила съм няколко пъти на този въпрос в коментарите по-горе. Може да използвате колкото искате пудинги, след минималното количество, ако смятате, че ще са много тези. Моята торта е с четири и макар и по-гъст кремът стана много вкусна. Вие може да решите за себе си :) Поздрави!

      Изтриване
  44. Zdraveyteee !!!!!!!!! Bih jelala i da se konsultiram s vas za mnenie 😊 ... Ako sloja malko sladko ot borovinki nqkade iz redovete i otgore moje bi i napoq kroasanite s kafe spored vas shte stanat li mnogo razlichni vkusove i biha li si podhojdali taka kombinirani ?!? ?!? ?!? Da ne stanat mnogo razlichniii vkusove na edno mqsto i ot vkusna torta - da polucha obratniq efekt 😁😁😁😁😁😁😁😁😁. Blagodarq !!!!!!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Анонимен. Лично аз смятам, че ще бъде малко в повече с боровинките, но ако искате да напоите кроасаните с кафе, не виждам проблем :) Поздрави!

      Изтриване
  45. strahotna recepta :) mnogo vkusno i lesnoooo blagodarqqq :)

    ОтговорИзтриване
  46. Мила Люси,
    в момента на котлона къкри октомвриската Ви яхния, и оглеждайки се за нещо сладичко, което се прави лесно и рецептата лесно се нагажда за по-малко порции, попаднах на това и ще го пробвам! Тъй като спазвам режим на хранене, при който в неделя ям каквото си искам, пък и благоверния не трябва да зе увлича, мисля да направя 2 мини тортички във формички с 10 сантиметров диаметър, с мини кроасанчета. Кремът може и да остане (да бе, да :)), но си струва да пробвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всичко звучи толкова уютно и вкусно :) Надявам се да са ви харесали! Сърдечни поздрави, Анонимен!

      Изтриване
  47. ИМАМ ЕДИН ВЪПРОС ,ЗАЩО МИ ИЗПЛУВАХА КРОАСАНИТЕ НА ПОВЪРХНОСТТА?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кроасаните не са били натъпкани добре, че да не мърдат, това ми хрумва, тъй като кремовете са доста гъсти и не би трябало да се случва. Поздрави!

      Изтриване
  48. Благодаря за страхотната рецепта... веднага беше изпробвана и одобрена :)

    ОтговорИзтриване
  49. Здравей Люси.Интересуваме колко е грамажа на едно пакетче пединг,виждала съм малки и по големи пакетче та пединг. Имам намерение да приготвя тортата тези дни.Благодаря предварително.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моето беше около 37 г, но важното е за какво количество течност е. Ако искате крема да е по-мек, ползвайте само ползвайте само 2 пудинга. Поздрави!

      Изтриване
  50. Уникална торта! Благодаря за рецептата! Направих я тази вечер и вече я опитахме и е готова само още малко да се охлади. Крема е прекрасен, аз го направих с три пакетчета пудинг, но дригият път ще пробвам с четири. Само пеоблема ми е,че кроасаните бяха малки и не можах да запълня всичко и сложих бисквити, но дори така е страхотна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за отзивите, Анонимен! Радвам се, че ви е харесла. Сърдечни поздрави :)

      Изтриване
  51. Това е торта за заети хора! :) Става много бързо! Вместо кроасани, я направих с козунак, че ни остана от Великден. Стана супер! Благодаря за рецептата, Люси!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря, Бранка :) Наистина е точно такава торта :)

      Изтриване
  52. И аз я направих с останал от Великден козунак, който сиропирах с малко прясно мляко. (Ние харесваме по-сочни торти).Върху козунака намазах и сладко от праскови. След фамилно неодобрения ми миналогодишен опит с 4 пудинга, сега я направих само с 2 и с 1 пак. масло и...стана супееер-торта! Прегръдки, Люси! Ани Канева

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за оставените отзиви, Ани! Ще опитам твоя вариант следващата година, ако остане козунак :) Поздрави, мила!

      Изтриване
  53. Ето как се получи и моята торта. Благодаря за хубавата рецепта.Доверих ви се и я направих за колегите в работата на приятеля ми.Не успях да я опитам,но всички я харесаха о искаха рецептата. :)
    http://www.img-share.eu/f/images/408/IMG-20170814-WA0001ypfRTGL.jpg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Анонимен! Тортата ти е чудесна! Ако ми беше оставила и име, щях да я кача и на страничката на блога! Усмивки!

      Изтриване
  54. Страхотна се получи (както всичко от блога ти което съм пробвала). Вече ще си имам кроасани и пудинг в шкафа-за всеки случай :) пробвахме тортата след 4 часа престой в хладилника и беше вече готова. Жалко че няма опция да се похваля със снимка :D за мен резултата си е постижение и на външен вид :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце, Маргарита! Радвам се, че ти е харесала. Може да ми изпратиш снимка на страничката на блога във фейсбук :) Поздрави и усмивки!

      Изтриване
  55. Страхотна рецепта!Толкова лесна и възхитително вкусна!Най-хубавото е,че колкото повече престоява, толкова по-сладка става! Много ти благодаря за прекрасната рецепта!
    Поздрави,
    Стилияна

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, мила Стиляна! Радвам се, че ви е харесала! Поздрави от сърце!

      Изтриване
  56. Е, няма такава красота! Поздравления! И изглежда наистина вкусна! Със сигурност ще я направя скоро!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Веси! Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  57. Здравейте тъкмо направих тортата и моята форма беше малко по-малка и крема мако преля, ще изчакам малко и ще я украся но не се съмнявам във вкуса. Благодаря за рецептата

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря, Дими:) Надявам се да ти е харесала и на вкус! Поздрави от сърце!

      Изтриване
  58. Здравейте!Изчитайки коментарите реших да направя малка торта с половин доза за проба.Резултата беше впечатляващ вкусовете са точно така както са описани.Наглед измамно суха но в същото време е мека нежна фантазия от кремове.Използвах кроасани с крем брюле.При следващият повод това ще е тортата която ще направя. Много благодаря.

    ОтговорИзтриване
  59. Здравейте, винаги чета коментари под рецептите, но нещо не схванах. В рецептата пише:
    6 бр. кроасани
    2 бр. ванилов пудинг ( или повече, ако искате по-стабилен крем)
    15 с.л. захар
    15 бр. обикновени бисквити
    1 литър прясно мляко
    250 г краве масло
    100 г черен шоколад
    Т.е. 2 бр ванилов пудинг, а в коментарите чета за 4 бр?? Къде е истината?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Анонимен. В оригинал рецептата е с 4 бр. пудинги, но тък като много хора ме питаха защо е така, дали може да си го направят с два, за да им е по-мек крема го редактирах и написах просто, че може и с повече. Въпрос на вкус е, за някои с повече пудинг крема е като гума, а за други е много по-плътен и богат. :) Поздрави сърдечни!

      Изтриване
    2. Благодаря ти за отговора. Стана супер! И успех на наградите. Естествено гласувах за теб.

      Изтриване
    3. Много ти благодаря :) Прегръдки!

      Изтриване
  60. Тортата се скапа направих я точно както си пишеше но не се получи жалко .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, Анонимен. Съжалявам да науча, че тортата не ви се е получила.Това е наистина любима на читателите рецепта и неслучайно е на първо място в блога, тъй като е безгрешна. Може би и "най-крадената" ми рецепта от други сайтове. Не знам какъв е бил проблема в случая, но се надявам да не ви обезкуражава. Поздрави най-сърдечни!

      Изтриване
  61. Благодаря за страхотната рецепта! Направих я за рожденият ден на половинката-стана страхотна. За първи път имам 100% одобрен десерт от всички капризници вкъщи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, Анонимен. Благодаря, че ми писа с отзиви! Поздрави и весели празници!

      Изтриване
  62. Страхотна торта,лесна и много вкусна.Веднага стана любима.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, благодаря за оставените отзиви ! :)

      Изтриване
  63. Поредната уникална рецепта!
    Благодаря ти Люси,за пореден път ме спасяваш с твоите рецепти 🤗
    Трябваше ми нещо бързо, лесно,вкусно и впечатляващо за именния ден на децата (Тодоров ден)....и се получи супер.
    Спазих рецептата на 100%, единствено когато изсипах крема върху кроасаните,някои от тях ми се надигнаха,и след като стегна беше неравна отгоре,но замаскирах положението и всичко беше ок,много се хареса на всички. 😘🥐🍰

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти от сърце, Ивелина и се радвам, че мога да съм ти полезна! Обикновено се стремя да натъпкам кроасаните във формата, за да избегна това надигане, но понякога неизбежно, радвам с,е че гледаш на нещата позитивно и сте останали доволни! Да има повече такива хора! Прегръдки!

      Изтриване
  64. Здравей, Люси 🤗 искам много да ти благодаря за страхотната рецепта!! Вчера я направих а днес беше повода. Това ми е първата торта с домашни блатове която правя и не мога да повярвам колко вкусна стана и колко красива беше и на външен вид! Винаги съм искала да опитам аз да си приготвя блатове и вече мога да кажа че, имам любима рецепта за това благодарение на теб!! И крема е уникално вкусен и лек. Благодаря ти отново 😘 за напред знам точната рецепта за торта когато трябва да правя хем е лесна за изпълнение а резултата е съвършен !!! 💕

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, Наталия :) Много се радвам и ти благодаря за думите и за това, че остави своите впечатления от рецептата. Поздрави и усмивки!

      Изтриване
  65. Люси, благодаря за чудната идеята. Към дамите, които не искат да им е суха, просто направете тортата с малките кроасани от големите пакети.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...