вторник, 24 януари 2017 г.

Рецепти от филми "What If": "Златото на глупака" или любимия сандвич на Елвис Пресли / Elvis Presley favorite sandwich "Fool's Gold Loaf" from the movie "What if"


Ентусиазирана съм много! 

Не само когато успявам да изпълня отдавна запланувана рецепта, но когато е част от категорията "рецепти от филми", пък на всичкото отгоре е и свързана с музика, значиииии...не може да ми затвориш устата скоро. Толкова много мога да плямпам, че предполагам мога да убедя и най-големия скептик да отхапе залък от този наистина вкусен сандвичи. 

От къде да започна обаче? Сигурно някои от вас за първи път чуват за този сандвич "Златото на глупака" (Fool's Gold Loaf ) , но това е бил любимия сандвич на Еливс Пресли! 

Измислен е в един от ресторантите в Денвър, като легендата разказва, че една вечер, Елвис и неговите приятели долетели специално с частния му самолет от Грейсленд, като закупили 30 такива сандвичи и си ги похапвали с компанията на пенливо шампанско. 
Сега аз не съм Шерлок Хоумс, но това негово деяние много ми напомня на "Харолд и Кумар : Пътуване до Белия замък", така че предполагам, че ги е тряскал здраво да речем...пиянския глад :) 


Преди да ви кажа, какво точно прави този сандвич толкова необикновен, оригинален и странен, освен самата история, редно е да спомена от къде научих за него. 
Преди време гледах филма "What if", един много приятен филм със Зоуи казан и Даниел Радклийф ( aka Хари Потър ( заклевам се, има хора, които винаги ще му казват така и по-добре да се прекръсти ) ) . 
Филм, който освен множество забавни, сърдечни и сладки сцени за дилемата дали същност най-добрият ни приятел е и голямата ни любов, ми представи и историята и кажи-речи рецептата за тази вкусотия.

 
                        
 

             
 Сега ще ви кажа и какво точно има в него:
Необходими продукти:
 хляб
масло
фъстъчено масло
плодово желе/ сладко/ мармалад
бекон
 масло


В оригинал рецептата е доста голяма , затова аз направих мини версия, но след като го хапнахме за нула време, следващия път ще си направя всичко както трябва. 
Взимате един цял хляб, режете на две:
Издълбавате.( аз пропуснах, защото са само крауща, пък и съм малко заплес ;) )
Едната половина мажете ( запълвате) с фъстъчено масло, а другата с плодово желе или сладко, в моя случай, от боровинки :) 


Запичаме бекон до хрупкавост . Аз ползвах около 200 г, но по оригинална рецепта е около кило :) 


Редим бекона между двете филии....


и затваряме. Намазваме хляба с масло, като може предварително да го запечете с масло във фурната и тогава да го разрежете.
Аз предпочетох да мина сандвича през грила, за да може да стане по-тънък....


Убедена съм, че този сандвич за някои ще бъде просто "изгъзица", за други само - кулинарен експеримент, но да си призная, след като го опитах ( а аз даже го направих доста скръндзаво), малко съжалявам, че нямам такова разнообразие на вкусове в нашата кухня. 
Мой приятел, който имаше честа да опита този сандвич, сподели, че това се е превърнал в любимия му такъв, и съм съгласна, че въпреки, необичайната комбинация, тя наистина е златна ;) 







Но защо въобще да се съмняваме в Краля  и неговия вкус!
Все пак той винаги е имал чудесен такъв!


Усмихната седмица, приятели! 



Харесва ли ви публикацията  рецепта и моя блог? Помогнете ми в популяризирането им, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! А ако искате да научавате първи за най-новите рецепти в блога, харесайте страничката ми във фейсбук тук.
Благодаря ви, приятели!

6 коментара:

  1. Е изгъзица е, ама к'во пък. Някои хора си хапваме някои изгъзици и почти всеки си има любим манджурляк с някакви такива странни комбинации на продукти.

    Викаш филмова поредица имаш? Аз нещо май съм изпуснала. Помня онзи Бостън пай ли беше... там от сериала "Приятели"?
    Сега ще надникна друго дали съм изпуснала.

    Хубав ден, Люси :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аааа, преглеждайки назад рецептите се сетих :)

    ОтговорИзтриване
  3. Мнооогооо вкусно и интересно!Опитах го и сега даже повторих.След като видях рецептата реших ,че и това трябва да се опита,и така вчера първи опит,днес втори и ми стана любим.Благодаря,Люси,че ни запозна с рецептата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за отзивите, Янита! знам, че не е за всеки вкус, но всъщност е доста вкусен сандвич ! Радвам се, че ти е харесал :) Поздрави и усмивки!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...